У Threads починає знижуватися активність користувачів, – SimilarWeb

Активність користувачів нової платформи Threads від Meta знизилася з початкових максимумів, попри її статус найшвидше зростаючого додатку. Про це свідчать дані аналітичної компанії SimilarWeb, пише Engadget.

Згідно з її новим звітом, кількість щоденних активних користувачів Threads зменшилася з 49 млн (7 липня) до 23,6 млн (14 липня). А в США, де спостерігається найвищий рівень залученості, використання Threads знизилося у цей час з 21 хвилини на день до трохи більше ніж шість хвилин.

Хоча SimilarWeb попереджає, що його дані базуються лише на використанні Threads на Android, його висновки збігаються з даними інших компаній. Фірма Sensor Tower, що займається дослідженням ринку, повідомила про подібне зниження залученості, написавши у своєму звіті, що додаток «зазнав двозначного зниження DAU (щоденних активних користувачів) і залученості користувачів із моменту запуску».

Така ситуація була прогнозованою. Threads запустився в той момент, коли багато користувачів Twitter шукали альтернативу, а його зв’язок із Instagram дозволив користувачам надзвичайно легко реєструватися і переносити свої існуючі соціальні профілі. Водночас додатку бракує багатьох базових функцій, зокрема неалгоритмічної стрічки, в якій нелегко домінувати брендам та інфлюенсерам.

Нагадаємо, що Instagram планує перенести свої інструменти брендованого контенту на нову платформу Threads. Це дасть маркетологам можливість почати експериментувати з платним просуванням.