У соціальній мережі Threads реклама почне з’являтися у більшої кількості користувачів — після початкового тестування серед обмеженої аудиторії в США. Про це повідомив голова Instagram Адам Моссері.
"Сьогодні ми починаємо ширше розгортати рекламу у Threads, а наша мета полягає у тому, щоб вона покращила ваше загальне враження. Ми уважно стежимо за цим і продовжуватимемо прислухатися до ваших відгуків під час масштабування", – написав Моссері.
Голова Instagram не відзначив, у яких країнах почне з'являтися реклама, однак цей процес відбуватиметься поступово, й користувачі у всіх регіонах рано чи пізно так само почнуть бачити рекламні оголошення.
Вперше про впровадження реклами в Threads компанія Meta оголосила наприкінці січня 2025 року. Рекламні оголошення від глобальних брендів з’являтимуться між дописами звичайних користувачів.
Як заявляє Meta, люди використовують її сервіси для особливого досвіду, який допомагає їм "знаходити бізнеси та вміст, який вони люблять", та що "реклама є невід'ємною частиною цього".